PADAH SEKS BEBAS

Anak luar nikah atau nama sopannya anak tak sama taraf, ermm, bila dah mengandungkan anak tak sama taraf gerenti bagi menutup malu mesti akan terdetiknya untuk menggugurkan kandungan tersebut.


Sekiranya mengandung anak luar nikah, adakah si bakal ibu akan happy dan terus memaklumkan sambil mengucap tahniah kepada kedua ibu bapanya bahawa mereka akan menjadi bakal nenek dan datuk..? Tidak bukan..?


Mohon keterbukaan minda dan muhasabah dengan sebaiknya apabila membaca artikel ini. Hilangkan sukzon hitam anda. Tak ramai remaja yang tahu dan sedar kerana di mata pelaku maksiat, semuanya dilihat indah-indah belaka. Peringatan dan azab Allah ditolak ke tepi. Ini hakikatnya. Nak tak nak inilah realiti yang berlaku di persekitaran kita. Orang tahu sedap nak buat, tak tahu pun sakit selepas itu.



Bila tengok cara doktor gugurkan bayi ni, adakah kalian masih terdetik nak terus melakukan pengguguran bayi..?






Kalian nak tahu tak, peralatan apa yang doktor gunakan ketika ingin menggugurkan bayi kalian..?


Pertama, doktor akan guna jarum ini dan memasukkannya ke faraj anda untuk menyuntik air yang berlarutan garam bagi melemaskan bayi. Ini baru mukaddimah, kalian masih rasa pengguguran tu tak sakit ke..? 




Haa, ini gambar jarum tu. Eeee, seramnya.. 





Seterusnya, doktor akan guna kan speculum ni untuk membuka lubang faraj dengan lebih luas dengan bukaan seluas 10 cm. (Nak tengok besar mana..? Pegi check pembaris sekarang)





Dimasukkan macam ni. Skru akan diputar-putar dan faraj akan terbuka sedikit demi sedikit. Siap terkoyak lagi. Pedih. Kalian ingat tak sakit ke..?







Tak tamat setakat tu je, untuk mengeluarkan janin, doktor yang baik hati itu menggunakan Cannulatube iaitu vakum yang sedutannya berkali ganda lebih kuat dari vakum biasa. Tin biskut pun tak sampai 5 saat dah remuk dikerjakan vacum ni. Tin biskut pun boleh remuk, rahim yang berorgan lembut itu apatah lagi..? Fikir-fikirkan lah.







Lepas habis janin-janin tersebut disedut vacuum yang canggih itu, sisa-sisa janin yang tertinggal akan dikeluarkan menggunakan alat ni :-





Untuk pengetahuan kalian, ini bukanlah pemicit jerawat yang selalu dijual di kedai-kedai runcit apatah lagi pengorek telinga. Benda ni adalah pengorek janin. Hujungnya tajam seperti pisau dan dinding rahim si penggugur seni akan disiat-siat menggunakan pisau mini ini. Sisa-sisa janin yang tertinggal di rahim akan dikikis dan dikikis berkali-kali seperti mengikis isi kelapa muda.


Itu kalau janin masih kecil. Tetapi sekiranya janin sudah membesar.. Cara ini digunakan :-



Sekali lagi ana ingin tegaskan, ini bukanlah pengepit kuih yang selalu digunakan mak cik-mak cik yang jual kuih pagi-pagi tu. Benda ni dinamakan forsep, dan fungsi forsep adalah seperti ini :-






Ingat cara ni tak sakit..? Risiko maut untuk anda lebih tinggi. Bila-bila masa sahaja nyawa akan ditarik. Dan sudah tentu, rahim anda masih akan dikikis oleh pisau tajam currette.


''Eleh.. Tak pe lah, try guna kaedah tradisional, lebih jimat and senang'
'

Pengguguran kaedah moden kan mahal maka selalunya kaedah tradisional akan digunakan. Dan anda akan berhadapan dengan ini..






Batang ubi kayu yang hujungnya ditajamkan dimasukkan ke dalam faraj anda. Dan batang kayu yang tajam itu akan di jolokkan dan diputar-putarkan di dalam rahim anda. Masa yang diambil agak lama. Kaedah tradisional ini mengundang risiko maut yang sangat tinggi dan bila-bila masa sahaja nyawa akan ditarik dan sempatkah anda untuk bertaubat ketika itu..?



Wahai penggugur bayi, anda memang KEJAM..!






Lelaki, selamat ke..?



Kita bermuhasabah dengan hadis di bawah, tentang azab bagi golongan-golongan yang melakukan seks bebas dan seks luar nikah.

"Tidaklah nampak suatu perbuatan MAKSIAT (ZINA) pada suatu kaum hingga mereka terang-terangan melakukannya, kecuali mereka akan ditimpa penyakit berjangkit dan penyakit-penyakit lain yang belum pernah ada pada orang-orang pada zaman dahulu sebelum mereka" 
(Hadis Riwayat Ibnu Majah)

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entri Saya

2 comments:

pelams pelams said...

sy pernah jumpa seorang remaja perempuan, rahim dia bocor semasa bt abortion. actually, ni kali ke-2 dia gugurkan anak.. yg 1st, xde apa2 masalah. yg kali ke2 ni je jd problem. na'uzubillahiminzalik..

Siti Khadijah Halil Siti Khadijah Halil said...

Allahu Robbi.. Takut nya ana dengar kisah ni.. Time ana buat entry ni pun, ana, macam boleh merasakan sakit tu.. Sedangkan senggugut tu pun sakit, apatah lagi gugurkan kandungan ni.. T___T

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...